Kom hit och va min vän för en sekund

Sitter och kollar på desperate housewives,
fast har redan sett avsnittet.
Brukar nämligen ifall att jag har missat något avsnitt gå in på www.ch131.com
Där finns allt möjligt och avsnitten läggs upp där före dom visas i Sverige.
Jag vet aldrig vilket avsnitt utan jag gissar lite, ligger steget före helt enkelt. ;)

Dricker kaffe nu också, kanske inte så smart om man ska sova sen..
Men gott är det i alla fall !
Nu är det Christine, hon är ju ganska söt hon också. haha !

Imorgon blir det skolan som vanligt och på torsdag ska vi nog in till tingsrätten med klassen, ska bli sjukt spännande faktiskt !

Nu ska jag hämta mer kaffe och kolla på tv,
Kraaaaaaaaamaaaaaaaaar
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0