Jag kunde inte andas tillslut


Varför ska man tänka på, nån annan än sig själv ? Ego

Igår var ju jag och Annica i stan,
Jag köpte jeansleggins, en tunika och örhängen.
Även en flaska bodylotion från The body shop.
Det var en mycket trevlig dag med mycket skratt, som alltid när man är med Annica. <3

Nu tittar jag på One Tree Hill,
sjukt bra serie !
Det är precis i början,
Chad Michael Murray är ju så sjukt snygg också, stort plus ;)

Bara pappa och jag hemma, Mamma jobbar och sen ska hon på butiksmöte. Men hon kommer ju hem sen senare i alla fall.
Senare ska jag plugga, träna och kolla på Desperate Housewives.

Pyss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0