Farsdag

Idag är det ju farsdag,
så pappa har fått kläder, massor med lakrits och blommor.
Sedan så avslutades det med en farsdagsmiddag,
med pappa, morfar och den blivande pappan Anton som är min bror :)
Mycket trevligt och mysigt !

Igår vid fem tiden kom Annica hit, vi satt och prata lite och sedan gick vi med hunden upp till affären.
Vi hyrde två filmer och köpte godis,
sedan lagade vi en wokmiddag och efter vi ätit så kollade vi på en av filmerna.
The proposal !
Bra film med snygg kille, Ryan Reynolds. <3
Sedan hade vi allmänt roligt resten av kvällen, as usual.
Vi höll på att garva ihjäl när vi stod och diska, jag har nog aldrig haft så roligt när jag diskat förut.
It takes two to make a thing go right !
Tack för denna helg <3

Imorgon är det ju skola som vanligt, fett sämst..
Och på tisdag ska vi in till tingsrätten med klassen,
ska bli väldigt intressant !

Nu ska jag lägga mig i sängen,
godnatt  !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0