du vet jag vill bli din

här har det inte blivit något skrivet på ett tag..
har haft fullt upp i skolan och så.

Denna vecka har varit en bra vecka,
i tisdags åkte vi in till tingsrätten med klassen.
Fallet var en misshandel och det var väldigt spännande.
Efter det fortsatte jag och Annica vidare på stan medans alla de andra åkte hem.

Igår, så följde jag med Annica hem efter skolan sen så sov jag över där också,
mycket skratt som vanligt.
Men mycket trevligt med hennes föräldrar också,
helt underbar familj verkligen !

Idag åkte vi in på gymnasiemässa,
det var ganska mycket folk, men inte så jättemycket.
Nu har jag två skolor, möjligtvis tre som det står emellan.
Internationella gymnasiet, Kunskapsgymnasiet eller .. Jensen.
Men jag tror inte att jag kommer in på Jensen om jag ska vara ärlig..
Får se hur det blir,
Spännande !

Nu ska jag hämta mitt godis och äta lite,
gott !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0