Don't speak


Vildis <3

Sitter i min älskade fåtölj och kollar på the hills,
Snart ska vi äta, sen blir det kanske ljusparty hos Cilla.

Idag har jag varit barnvakt åt Vilda,
Vi har lekt med barbiedockor, haha
så har vi tittat på barnprogram, spelat guitar hero, kollat på mamma mia en stund,
kollat på shrek en stund och ja de var väl typ det.
Det har gått bra i alla fall och jag tror att jag är en skapligt bra barnvakt.
Man får ju hoppas !

Imorgon ska jag Lina Filip och bästa Annica åka in på bio - New moon
Så himla spännande ! Längtar !

Nästa vecka är det prao hela veckan,
Jag och Annica ska vara hos 1-5 :) ska bli roligt och spännande !

Nu ska jag kolla vidare på the hills,
förresten, de känns som att alla typ har bildat en pakt mot mig :S
pyss !
Fanny

Kommentarer
Postat av: andi

nämen va söt tös på bilden :)

2009-11-22 @ 14:33:13
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0