Det är dags för fredagsmyyyyys !


Annica åkte hem precis,
hon följde med hem efter skolan så vi gick med hunden och sedan drack vi kaffe och åt ballerinakakor :) 
 
Idag pratade jag med Jukka, han fråga om jag hade funderat på vad jag ville bli och vad jag ville gå för nåt.
Jag sa att jag funderat på internationella,språk och kultur.
Han fråga om jag skulle kunna plugga vidare och så och vad jag hade för betyg.
Men han sa att det passade mig och att han skulle kalla in mig i slutet av Januari för att söka.
Så de gick jättebra !
Typ på 5 min, haha :D
Det känns bra i alla fall, valet och allt.

Jag gjorde so-provet också, hade kunnat skrivit så mycket mer men blev helt sönderstressad..
Men nu känns det lugnt !
Pappa är och handlar, det blir tacos ikväll.
Fredagsmys <3

Imorgon är det årsfesten så det kommer massor med folk hit före,
får ha filmkväll, Annica kanske vill sova över (?)

Pussar
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

hej <3

då kan du, jag, filip och annica mysa och kolla på filmer :D

Vilken tid kommer alla människor då?

Puss

2009-11-06 @ 20:31:20
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0