But in the end it's right

Fredagsmys !
Det har varit en fullspäckad vecka i skolan,
vi har haft matte prov, tors-fredag. Hemma prov i no, tors-lör
projektarbete i so,(Finlands tema), och till sist hk.
Men jag klarade av det,
fast matten gick tyvärr helt sämst..

Idag har det varit en ganska skön dag,
det började med att Mats berättade om Finland och om konst och sånt.
Sedan gjorde vi matteprovet och sen fram till lunch så kollade vi på en film:
De bästa av mödrar
Så himla fin, bra men otroligt tung film.
Jag grät lite grann, kände att jag hade så mycket inom mig så de behövdes komma ut lite.
Satt inte och storböla direkt, alla andra 9:or var ju också där.
Efter lunchen var det luciaträning och sedan sluta vi.

Jag har inte gjort så mycket mer idag,
bara tagit det lugnt. En skön dag !

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Vilda, :)
På söndag blir det först middag på någon mysig restaurang och sedan bio- New moon ! :D


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0