3:e december, kom nu tack !

Åh herregud vad jag längtar till den 3:e december.
Då ska jag på Lars inne i Uppsala, Fyrishov.
Det ska bli helt underbart, eftersom att han och hans musik är helt underbar !
Varje gång efteråt en konsert med honom, så mår jag så otroligt bra.
Härlig känsla !

Jag kollar lite på tv nu,
Jag både fryser, är trött och har ont i magen,
Plus ett kaffesug på de, har blivit beroende.
 
Idag har jag gått i skolan som vanligt,
det har gått bra. Fast våran musiklärare är gaaaaaaanska seg så efter hans lektion var man helt sjukt trött.
Imorgon blir det ingen tingsrätt, synd..
Men på fredag ska jag till Jukka och göra So-prov.
Mycket med skolan just nu..

Nu har många som jag känner gått och vaccinerat sig mot svininfluensan,
jag vet inte om jag ska göra det än.
Alla säger ju typ att man dör annars, men de tror jag inte.
Vet inte om jag tycker att det verkar så himla allvarligt med svininfluensan.
Jag får se hur mamma och pappa gör.

Ikväll är det i alla fall Grey's,
får ju hoppas att jag inte sett det här avsnittet också.

Massor med kramar
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0