Take this life

Imorgon börjar skolan ..
men det är sista året i Österby så det är i alla fall skönt.
Idag blir en tråkig dag, Lina och Filip är inte hemma och Mor och Far har börjat jobba igen.
Så jag är själv med två hundar.
Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på In Flames,
kände för lite sån musik. I love it actually !

I lördags var jag ju på årsfesten i Björkparken.
Riktigt roligt var det också !
Jojjos pappa var klockren, just like Jojjo :) haha.
Det var pilkastning också, jag var ju bäst ! -.-
Tack för en underbar kväll !

Igår kollade jag först på herrarnas match, dom vann med 12-0 mot Ferro.
Sedan blev det 18 årskalas :) och efter det åkte vi in och åt i stan.
Jag Mamma Pappa Susanne Jonas Ellen och Fredrik. (som är så söta tillsammans ! )

nu har jag inget mer att skriva , haha
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

'

Här är Edward Cullen och Isabella Swan,
Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej :D



Synd och tråkigt att vara själv hemma, stackare!

Jag och filip har shoppat idag iaf :D

Kolla in hans as-snygga fred perry tröja. Skit fin!!



pusspuss <3

2009-08-17 @ 16:27:41
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: lina

Lycka till i skolan första dagen i morgon <3

skriv ett sms sen .puss

2009-08-17 @ 22:04:15
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0