shit man de klart de e nice


Annica


Edwin


Johanna Josefine och Jacob


Och en bild på mig själv, ovanligt




Igår kom Annica hit vid 14 ungefär,
vi satt och prata lite och så.
Sen så fixade vi grillspett och vid 18 så bar det av till Cilla :)
Det var väldigt trevligt där, och vi åt och prata och så.
Sen så skulle vi vidare till parken, det tog tid innan vi ens började gå dit, men till slut kom vi iväg.
Där var det ganska mycket folk, fick träffa några från klassen
och sen gick vi till dansbanan.
Första dansen dansade jag och Annica lite grann bara, vet inte riktigt hur man gör. haha.
Sen när vi var påväg ut därifrån så blev jag uppdragen av Robert, väldigt mycket snurra.
Annica dansade med min pappa, haha :)
Alla gick in i öltältet och jag och Annica blev typ utmobbade, så vi gick hem.
Vi kollade på Rosa,The movie och sen sov vi.
Haha, en underbar dag/kväll. Och en bra helg !

Nu blir det nog att kolla på film och ta de lugnt.
Sen ska vi vidare till Anton och Katarina och äta bakfyllemat tror jag.

Kraaaaaaaaam
Fanny

Kommentarer
Postat av: annica

tack för allt i hlgen, det har varit bäst ! <33

2009-08-30 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0