Please call, please be a part of my life

Idag är det fredag, så underbart !
Jag är så himla trött idag, och har ingen aning om varför - kan inte direkt vara skoltrött redan.
Det har varit en ganska bra dag faktiskt, skön dag.
Vi gjorde inte så mycket - hade sovmorgon till 08.55 och sedan var det bara matte engelska och franska.
Sen lunch och efter det gick 7:orna och 9:orna till Simbadet där man kunde bada om man ville och så.
Jag Annica Elin Jossan Elina och Jennifer började spela volleyboll mot lärarna,
sen kom ju självklart killarna och skulle vara med.
Allt blev oseriöst och helt jag vet inte vad.
Dåliga förlorare antar jag att det berodde på..

Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck, som jag ska på den 3:e december.
Längtar som f**********n !
Han är väl för underbar den människan, han mår jag bra av.

På söndag ska jag spela match, mot Månkarbo borta.'
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

hej hej :D

vad synd att jag missar matchen, det går säkert skit bra :D håller tummarna!!

Jag längtar oxå efter att få se Lars .

puss <3

2009-08-22 @ 11:35:40
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0