Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut







Nu sitter jag här i mina träningskläder och lyssnar på Lars Winnerbäck, samtidigt som jag väntar på att klockan ska bli kvart i sex.
Då kommer nämligen min kära Josefine som jag och Elina får åka med till träningen !
Det är varmt, fast skönt att de blåser lite i alla fall.

Idag var det ju den tredje skoldagen, den har varit bra !
Förutom att jag frös som jag vet inte vad imorse och klädde på mig massor med kläder.
Så blev det jättevarmt senare på dagen..
Men de gick bra ändå !

Vi har ju nya scheman också, det är väl bra fast gilla de förra bättre.
Men varje fredag har 9C och 9B sovmorgon till klockan 09 eller nåt. Så skönt !!
Imorgon ska också alla från 6:an (vilket Annica gillar) till 9:an gå till simbadet efter lunch eller va de nu är.
Man får bada om man vill och så.

Men nu ska jag göra lite franska !
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0