I want you back


Foto: Elina Nilsson
På bild: Jag


Sitter här,
dricker kaffe och lyssnar på Jackson 5.
Man blir så glad av låtarna, riktigt bra musik faktiskt !!

Snart kommer Lasses nya skiva, han släppte ju sin nya singel för inte så länge sen : Jag får liksom ingen ordning
Och snart kommer hela skivan som heter: Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar jag mig igen.
Det finns ett helt paket på cdon.com , med en bok med alla hans texter, den nya skivan och en vinylskiva av den nya.
Den 3:e December ska bli bäst !

Idag var det ju bara att pallra upp sig till skolan, jobbigt !
Igår var det nog mitt livs skönaste dag.
Jag och Annica vaknade vid 11 ungefär,
så åt vi frukost och tog det lugnt.
Sen så åkte Annica hem.
Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men sen skulle mamma kolla på Män som hatar kvinnor.
Så jag la mig brevid henne på sängen med en värmekudde eller vad de nu heter på magen (värk)
Jag somnade,har aaaaldrig sovit så skönt ! Vaknade vid fyra kanske, och vid halv fem var vi bjudna till Katarina och Anton på mat. Myspys!!
Grymt härlig dag

Justja, har ni sett Män som hatar kvinnor?
Sjukt bra film, jag har sett den tre gånger sen i fredags.
Hemsk och obehaglig men verkligen bra film.
Det är verkligen män som hatar kvinnor.
Måste ses !

Ikväll blir det Lipstick Jungle,
Puss och kram !
Fanny

Kommentarer
Postat av: Maja

män som hatar kvinnor är grymt bra!

2009-08-31 @ 21:25:23
URL: http://majaiisakssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0