I met a boy last night, and I was dancing the whole way home !

Just nu sitter jag och dricker te ur min fina mugg som jag fick av min bästa Elina,
och så läser jag olika bloggar.
Har varit på träning för en stund sen,
det regnade så mycket ute så vi hade styrka inne i gymmet.
Det tog, men de är bra. Känns så bra när man har tränat, eller hur ?
Allt känns så bra, man mår så himla bra !

Idag var det ju första skoldagen också,
den var sådär.
Det var ju roligt att träffa alla igen, och grattis till Frida.
Jag önskar dig och Gustaf all lycka !
Dagen blev slapp, och hade en låååång rast.
Prata mest om hur året skulle bli och så på alla lektioner.

Nu har Linas kusin Moa också tatuerat sig, jag är så avis !
Alla tatuerar sig känns det som.
Jag längtar tills jag blir 18.


Kraaaaaaaaaaaaaaaaam


 

Fanny

Kommentarer
Postat av: Moa

Din dag kommer snart! :) jag var avis på alla som tatuera sig med när jag var 15! men nu har du tid och tänka på vad du vill ha! :) Ha det bra kram kram!

2009-08-18 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0