Hey little darling, don't shed no tears

yo yo yooooooooo

har precis varit och spelat match i Karlholm, vilket jävla ställe !
vi förlorade med 5-0 med det var en bra match ändå tycker jag.-
Elin va grym i mål. 

i veckan var jag upp till min morfar i Ockelbo också, himla mysigt där uppe !
Fast över tusen myggor så de gick knappt och va ute.
Imorgon är det fotbollsfest i björkparken, jag och Elina ska gå.
Lite logdans kanske ? ;) haha

Nu ska jag väl äta något kanske.
på tisdag börjar skolan, uschuschusch

Kraaaaaaaaaaaaaaaam
Fanny

Kommentarer
Postat av: elina

sv: tack så mycket älskling! <33

2009-08-15 @ 17:43:02
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0