Han har flickor överallt, han krossar hjärtan på rutin






Lalalala,
gud vad jag har tråkigt !
Och sova kan jag inte heller göra än ..

Igår så var jag och Annica först till Storvreta för att kolla match, men det blev ingen match så vi fortsatte in till stan.
Vi gick där ett tag i olika affärer, sen så gick vi och åt på Joel's.
Det blev soligt och fint så vi köpte en kaffe på fågelsången och satte oss vi ån.
Vi hittade lite smågrejer. Annica ett diadem, jag ett diadem, örhängen och ett skärp.
Plus godis från Storvreta, haha !
Himla mysigt var det i alla fall !
Vi hittade även på ett eget teckenspråk, bääääst om jag får säga det själv.

Idag har det varit en seg dag,
Vaknade sent och har inte gjort så mycket.
Nu klockan fem hade vi match i Månkarbo,
I början gick de såååååå bra,
Nattis gjorde värsta snygga målet !
Sedan blev det lite slarvmål och offside mål.
Slutresultatet blev i alla fall 6-1.

Imorgon är det skola igen, bara ta sig upp..
Men kram kram kram kram kram kraaaaaaaaaaaaaaaaaam
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0