Every girl that I see is a potential threat

Sitter och lyssnar på gamla A-teens låtar, haha !
minnen till dom.

Idag är det fredag, och då får jag äta godis.
Så vi gick till affären på rasten och köpte, jag stoppa i mig hur mycket som helst så sen mådde jag illa.
Hade nog klarat mig utan ändå kanske ;)

Imorgon är det Österbydagen, stort här !!
Ska nog först kolla på pojkarnas match, sen rodden och på kvällen ska vi till Cilla och grilla och sen vidare till folketspark.
Ska bli himla roligt :)

Ikväll blir det att kolla på herrarnas match, hoppas dom vinner !
Kraaaaaamar.

Fanny

Kommentarer
Postat av: e

jag älskar dig min flicka

2009-08-29 @ 12:52:22
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0