Eldfest i Österbybruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

Denna helg har varit lite smått galen !
I Lördags var det kräftskiva hos min bror och hans sambo :) <3
Vi åt gott, sjöng snuskiga snapsvisor och hade trevligt.
Bara underbara människor där.
Sedan gick jag och Annica upp till Simbadet för att träffa lite folk och så.
Vi träffade på alla möjliga.
Vi gick runt lite där och sedan satte vi oss och skulle kolla på fackelsimmet och allt.
Gillade fackelsimmet i år, dono why ? ;)
Efter allt det så gick vi till discotältet och dansade lite, sedan bar det av hemåt när allt var slut.
Tog ungefär en timme eller mer att komma hem, haha.
Underbar Kväll !

Igår var vi och firade Josefine min kusin som har fyllt år,
det var oxå väldigt trevligt :)
Sedan gick jag upp på eldfest med familjen och så.
Var så trött så jag satt och kolla på alla framträdanden och halvsov.
Men när fackelsimmet kom så var jag klarvaken. HAHA !

Idag blir det träning, sedan sova.
kramkram



 Annica får stå för en bild
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnos <3

Tack för en underbar helg med dig!

Du ska få bilden sen, lite suddig men ändå ;)

PussPuss :D

2009-08-10 @ 20:22:32
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: elina

sv: du är! <3

2009-08-11 @ 00:06:52
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0