Allsång på skansen

Igår åkte jag mamma Lina och Susanne på allsång på skansen.
Det var hur varmt som helst hela dagen och man fick lite bränna på ena sidan..
Självklart var Bettan och gänget där, störda människor , den enda jag gillar är dvärgen. Haha !
Artisterna som var där va Markus Krunegård, Björn Skifs, Nanne Grönvall, Lill-babs och någon Sylvia Vrethammar.
Den enda som var riktigt bra var Markus såklart !
men när Björn kom in på scen blev alla tanter som gaaaaaaaaalna, haha.

Idag fyller min käresta år, Josefine.
Grattis Grattis, hoppas du får en bra dag !
Sen så ska jag spela match idag också, mot Tärnsjö.
Jag fick ett meddelande från Iris igår, då blev man lite glad i hjärtat.
Fast jag är nervös som alltid, men det gäller till att ladda med vatten hela dagen när det är såhär varmt.

Massor med kramar



Allsåååååååååååååååååååång



Bettan i grått/orange hår ,hennes dotter i långt brunt hår och hennes man i den vita kepsen



Lina steeeeker




Dvärgen skulle fram å hälsa på Anders




Anders Lundin och fans




Lite repetitioner
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

hej <3

det var så underbart roligt :D

tack för en skit fin och bra dag!!



Kolla in min blogg, skrev skiiit långt :P

puss<3

2009-08-05 @ 14:59:42
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0