3-0 till Sverige, härligt !

Sverige - Ryssland idag,
Vi vann med 3-0, underbart tycker jag !!

Idag har de ju varit skola som vanligt, ganska skön dag.
Bättre än jag trodde ;)
Den 13 September är det Hammarby IF - Örebro SK på söderstadion.
Och vem är där om inte jag ?
Love Love Love

Imorgon har vi idrott första lektionen, det är ganska skönt.
Sen match på kvällen, nervös.
Jag är dålig på uppdatering här på bloggen, men shit happens liksom.

Har vi inte haft underbart väder dom här två dagarna ?
Imorgon skulle det tydligen bli regn.
Menmen, nu ska jag lägga min på spikmattan innan jag somnar :)
Kramar

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0